Ձմեռային ճամբարի ամփոփում

Ես ընկեր Մարալի ջոկատից էի:

Առաջին շաբաթը մեր մոտ շատ հետաքրքիր անցավ: Երբ մենք հինգերորդ դասարանցիների հետ աշխատում էինք: Մի օր նրանք եին գալիս Միջին դպրոց, մյուս անգամը  մենք էինք այցելում Բ4: Մենք առաջին շաբաթվա ընթացքում գնացինք նաև խեցեգործության, սակայն ես իմ աշխատանքը կիսատ թողեցի: Այդ ընթացքում մենք բոլորով գնացինք նաև Ջրվեժի արգելոց, այնտեղ քշեցինք սահնակ և դահուկ: Այնտեղ շատ հետաքրքիր անցավ:  Մենք նաև երգի ենք գնացել ընկեր Նելիի մոտ:

Երկրորդ շաբաթը մեր մոտ անցավ հետաքրքիր, բայց ես հոգնում էի գիտագործնական դասերից, դրա համար ընկեր Մարալը ինձ և Դանիելին տարել էր ընկեր Նառայի մոտ մարզկանի: Մենք նորից աշխատում էինք հինգերորդ դասարանցիների հետ:Դա շատ լավ նախագիծ էր: Նրանք մեզ մեծերի տեղ էին ընդունում: Այս շաբաթվա ընթացքում մենք նաև մեսնակցում էինք համերգների ժամը 13.00-ին ամեն օր:

Երրորդ շաբաթը ամենհետաքրքիրն էր: Մենք այս շաբաթ ունցել ենք վարպետության դասեր, որոնք համակարգչային ծրագրերի մասին էին: Մենք դրանցից սովորում էինք շատ բան: Մենք մի օր հանդիպեցինք նաև կոմկսի մասնագետի հետ, մենք կոմիկսներ նկարեցիքն: Այս օր մենք ունեինք նաև խոհանոցային ժամ:Մենք պիցցա պատրաստեցինք բայց այնպես արեցինք, որ աղջիկները բոլոր գործերը անեն:Ճամբարը շատ հետաքրքիր է անցել: Ցավոք այն ավարտվոմ է այսօրԼ:

Իմ անհատական ուսումնական պլանը կտեսնեք այստեղ:

Ես ճամբարի ընթացքում մասնակցել եմ մարզական և բնագիտատեխնիկական ստուգատեսների:

Թողնել մեկնաբանություն